Et proposem un viatge amb bicicleta elèctrica per les dues llacunes protegides més importants del Delta de l’Ebre i del sud d’Europa. La visita al centre Món Natura Delta de l’Ebre farà que sigui una experiència divertida, única i molt interessant.
Visita lliure a MónNatura Delta
Visita que permet descobrir els diferents espais del centre per entendre i gaudir de la màgia del Delta de l’Ebre. La recreació de les salines, el gran muntatge audiovisual de l’Espai Delta, la vista panoràmica des del Mirador 360º o la divertida navegació amb les barques de perxar, són algunes de les experiències que es poden viure amb aquesta visita.
El preu d’aquesta ruta inclou el lloguer de bicicleta, GPS i l’entrada a MónNaturaDelta. Els infants que no vagin amb bicicleta només hauran d’abonar l’entrada al centre.